R. Masiulis: visi auditorių aptikti pažeidimai bus viešinami

Susisiekimo ministerijos iniciatyva atliktas auditas, nustatyti pažeidimai ir jų viešinimas privertė VĮ „Utenos regiono keliai“ kolektyvą atsisveikinti su giminystės ryšiais. Tyrimo metu atleisti 7 darbuotojai. Penktadienį iš darbo išėjo įmonės direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai Gintautas Bilaišis ir Molėtų kelių tarnybos viršininkas Marius Paulauskas. Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, kad pradėjus auditą Utenoje aptikta itin bloga situacija.
Auditas VĮ „Utenos regiono keliuose“ iš postų išvertė 7 interesus supainiojusius darbuotojus

Susisiekimo ministerijos iniciatyva atliktas auditas, nustatyti pažeidimai ir jų viešinimas privertė VĮ „Utenos regiono keliai“ kolektyvą atsisveikinti su giminystės ryšiais susijusiais ir viešuosius bei privačius interesus supainiojusiais darbuotojais. Tyrimo metu atleisti 7 darbuotojai. Šiandien iš darbo išėjo įmonės direktoriaus pavaduotojas kelių priežiūrai G. Bilaišis ir Molėtų KT viršininkas M. Paulauskas. Giminystės ryšiais susiję darbuotojai, konkrečių įmonių protegavimas, netoleruotinas aplaidumas, valstybės pinigų švaistymas – buvo tiesiog įprasta praktika šioje įmonėje.
Po audito už šiurkščius pažeidimus darbo neteko trys VĮ „Utenos regiono keliai“ darbuotojai

Susisiekimo ministerijos iniciatyva už šiurkščius darbo drausmės pažeidimus iš darbo atleisti VĮ „Utenos regiono keliai“ Kelių priežiūros ir saugaus eismo skyriaus viršininkas J. Kuliešius, sutarčių inžinierė D. Rukšėnienė ir vyr. buhalterė L. Balsevičienė. Audito metu nustatyta, kad atliekant statybos ir remonto darbus Utenos administraciniame pastate ir Molėtų kelių tarnyboje valstybei padaryta preliminari beveik 89 tūkst. eurų žala. Kelių priežiūros įmonės valosi – auditai pradėti visose įmonėse, viešinsime visus auditorių aptinkamus pažeidimus.
Po audito už šiurkščius pažeidimus darbo neteko trys VĮ „Utenos regiono keliai“ darbuotojai

Susisiekimo ministerijos iniciatyva už šiurkščius darbo drausmės pažeidimus iš darbo atleisti VĮ „Utenos regiono keliai“ Kelių priežiūros ir saugaus eismo skyriaus viršininkas Jonas Kuliešius, sutarčių inžinierė Danguolė Rukšėnienė ir vyriausioji buhalterė Lina Balsevičienė. Audito metu nustatyta, kad atliekant statybos ir remonto darbus Utenos administraciniame pastate ir Molėtų kelių tarnyboje valstybei padaryta preliminari beveik 89 tūkst. eurų žala.
Dėl pokyčių VĮ „Utenos regiono keliai“

Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad VĮ „Utenos regiono keliai“ direktorius Edmantas Šakalys parašė prašymą išeiti į pensiją nuo 2017-04-25. Kelių direkcijos vadovas šį prašymą patenkino. Derėtų priminti, kad kilus įtarimams dėl galimai neskaidraus lėšų naudojimo vykdant įmonės administracinio pastato remonto darbus, VĮ „Utenos regiono keliai“ atliekamas vidaus auditas. Šiek tiek vėliau, gavus naujos informacijos dėl galimai netinkamo ir neefektyvaus valstybės biudžeto lėšų naudojimo, vidaus auditas pradėtas ir šiai įmonei priklausančioje Molėtų kelių tarnyboje.
Susisiekimo ministerija: „Utenos regiono kelių“ auditas plečiamas ir į Molėtus

Gavus naujos informacijos, susisiekimo ministro R. Masiulio iniciatyva plečiamas šią savaitę pradėtas valstybės valdomos kelių tvarkymo įmonės „Utenos regiono keliai“ vidaus auditas. Kilus įtarimams dėl galimai netinkamo ir neefektyvaus valstybės biudžeto lėšų naudojimo, bus tikrinama ir „Utenos regiono keliams“ priklausanti Molėtų kelių tarnyba. Per pastaruosius 10 metų Molėtų tarnyboje 7 kartus už 360,4 tūkst. eurų remontuoti pastatai ir statiniai - audito metu bus aiškinamasi, ar lėšos buvo panaudotos skaidriai ir efektyviai.
Molėtų kelių tarnybos vadovas Marius Paulauskas – kelininkas 24 valandas per parą

VĮ „Utenos regiono keliai“ Molėtų tarnybos viršininkas Marius Paulauskas sako, kad tobulumui ribų nėra, todėl savo profesijos žinias gilinąs nuolat. Dėmesys naujovėms ir poreikis tobulėti jam padėjo pakankamai greitai lipti karjeros laiptais nuo kelininko-vairuotojo iki vadovo. Kelias, technika kelyje ir automobiliai jį traukė nuo mažens, juolab kad ir tėvo pasirinkta profesija – kelininkas.
VĮ „Utenos regiono keliai“ direktorius Edmantas Šakalys – kelių įmonės vadovas, didžiąją gyvenimo dalį skyręs mechanizacijai

VĮ „Utenos regiono keliai“ direktorius Edmantas Šakalys, šiai įmonei vadovaujantis jau šešerius metus, yra ne tik savo amato žinovas, didelio žinių bagažo turėtojas, bet ir žmogus, turintis gerų organizacinių gebėjimų, analitinį mąstymą, neblogai perpratęs pavaldžių specialistų psichologinius ir motyvavimo ypatumus, pragmatiškas bei diplomatiško būdo vadovas. Kelerius metus po studijų padirbėjęs Kaune, įgijęs žinių ir patirties, uteniškis mechanizacijos inžinierius grįžo į tėviškę, kad būtent šiame Aukštaitijoskrašte su patikima kelininkų komanda galėtų rūpintis šio regiono keliais.
Utenos regiono kelininkų sėkmingai diegiamos pažangios technologijos

Naujosios technologijos vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimą. Ne išimtis – ir automobilių keliai, jų priežiūra, kelininkų darbo rezultatai, kontrolė, naudojamų išteklių reguliavimas, aptarnavimo paslaugų kokybė. Visa tai aktyviai perkeliama į elektroninę erdvę operatyvių ir tikslių duomenų vardan. Paprasčiau tariant, buvęs kelininkasvairuotojas šiandien jau yra kelininkas-operatorius, o būrį kelio darbininkų pakeičia pažangiai valdoma viena mašina.
Utenos regiono keliai

Pirmasis plentas Utenos regione - Peterburgo-Varšuvos plento ruožas tarp Zarasų ir Kauno - buvo nutiestas 1830-1836 metais. Tuo metu tai buvo pats moderniausias ir geriausiai prižiūrimas kelias, jis ėjo per dabartinių Zarasų, Utenos ir Anykščių rajonų teritorijas. Zarasų-Kauno kelio ruože buvo pastatytos 25 pašto stotys. Dabartiniame Utenos regione jos buvo Zarasuose, Degučiuose, Daugailiuose, Utenoje, Laužadžiuose, Staškūniškyje. Pašto stotys būdavo pirmos ir antros klases: vienose tik keičiami arkliai ir trumpai ilsimasi; kitose pietaujama ir nakvojamą.