“Kauno regiono kelių” vadovai įtariami piktnaudžiavimu

Dėl įtarimų piktnaudžiavimu sulaikyti "Kauno regiono kelių" vadovas Vidmantas Lisauskas ir dar trys vadovaujančias pareigas einantys įmonės darbuotojai. Apie "Kauno regiono kelių" vadovų sulaikymą pranešė Specialiųjų tyrimų tarnyboje (STT). Įtariama, kad įmonei priklausantis turtas galėjo būti neteisėtai naudojamas juridinių asmenų vykdomuose statybos darbuose. daugiau

STT sulaikė „Kauno regiono kelių“ vadovus

Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) trečiadienį pranešė, kad dėl įtarimų piktnaudžiavimu sulaikė „Kauno regiono kelių“ vadovą Vidmantą Lisauską ir dar tris vadovaujančias pareigas einančius įmonės darbuotojus. STT įtaria, kad šiai valstybės įmonei priklausantis turtas galėjo būti neteisėtai naudojamas juridinių asmenų vykdomuose statybos darbuose. Iš pranešime spaudai pateikiamų inicialų matyti, kad tarp sulaikytųjų yra direktoriaus pavaduotojas Edmundas Kaučikas. daugiau

VĮ „Kauno regiono keliai“ Kėdainių kelių tarnybos vyresniojo mechaniko darbo diena

Susipažinkite: Andrius Lukoševičius – valstybės įmonės „Kauno regiono keliai“ Kėdainių kelių tarnybos vyresnysis mechanikas ir šios Kelių tarnybos senbuvis. Kiekvieną darbo dieną jam tenka suktis it voverei rate, nes jo valdos išties nemažos. Specialistas atsakingas ne tik už tvarkingą techniką, bet ir šilumos ūkį bei energetiką. daugiau

VĮ „Kauno regiono keliai“ Prienų kelių tarnybos viršininkas Darius Šliumeras: „Vienodų darbo dienų nebūna.“

Įmonės „Kauno regiono keliai“ Prienų kelių tarnybos viršininkas D.Šliumeras kuo puikiausiai žino, kad kiekvienos jo darbo dienos sėkmė priklauso nuo to, kaip jai bus pasiruošta. Kelininkų darbui įtakos turi tikrai ne vienas faktorius, net ir pati gamta, todėl viršininkui kitąsyk ir per vieną dieną tenka išspręsti daug galvosūkių, kad būtų įveikti visi iškilę iššūkiai. daugiau

VĮ „Kauno regiono keliai“ direktoriaus pavaduotojas Edmundas Kaučikas: „Aktyvus dieną ir ramus vakare.“

E. Kaučikas, „Kauno regiono kelių“ direktoriaus pavaduotojas ir vyriausiasis inžinierius, savo darbo dieną planuoja iš anksto, nes puikiai žino, kad darbai veja darbus, todėl nė vieno jų atidėlioti neverta, o neretai ir neišeina. Tos darbo dienos, kurią praleidome kartu su vienu išvalstybės įmonės „Kauno regiono keliai“ vadovų, rezultatus geriausiai iliustravo diskusijų metu priimti aktualūs sprendimai regiono susisiekimui gerinti, dalykiški susitikimai ir operatyviai išspręsti klausimai. daugiau

Kauno regiono keliai – Lietuvos širdies arterijos

Važiuodami iš Vakarų Lietuvos į sostinę, ar grįždami iš Europos vidurio namo bei traukdami į šiaurę per Latviją ar Estiją, būtinai pravažiuojame Kauną arba jo apylinkes, regione esančius rajonus: Raseinius, Kėdainius, Jonavą, Birštoną, Prienus. Tai Kauno žiedas su geresniais ar blogesniais keliais, jungiančiais šalies pramonės, logistikos ir susisiekimo infrastuktūrą: kelius, geležinkelius, oro ir upių uostus. Pastaruoju metu šalia Kauno kuriasi logistikos ir prekybos centrai, krovinių terminalai, technologijų ir gamybinių pajėgumų parkai. Kelių, nusidriekusių per vidurio Lietuvą, priežiūra rūpinasi VĮ „Kauno regiono keliai“. daugiau

Vidmantas Lisauskas: „Esu patenkintas tuo keliu, kurį nuėjau“

Valstybės įmonės „Kauno regiono keliai“ direktorius Vidmantas Lisauskas sako į kelių sektorių patekęs atsitiktinai. Ukmergės 2-oje vidurinėje mokykloje būsimas kelininkas mokėsi išties gerai, todėl turėjo ne vieną pasirinkimo galimybę. Tiesa, statybų sritis traukė turbūt labiausiai, juolab kad tuomečiam moksleiviui vasaros atostogų metu tekdavę padirbėti statybose. Tik likimas jo norus pakoregavo savaip ir nuvedė kitu keliu, kurį V. Lisauskas vadina tikrai įdomiu ir prasmingu. daugiau

Kauno regiono keliai jungia Lietuvą su išoriniu pasauliu

Magistraliniai ir krašto keliai, vietomis nutiesti kaip instrumentų stygos, savo harmonija, skambesiu ir dundėjimu jungia Vidurio Lietuvos lygumas ir kalnelius, vingiuoja tarp sraunių upių ir peršokdami daugybę upelių įsilieja į mūsų krašto nuostabius vaizdus. Daugelis Lietuvos poetų ir rašytojų yra paskyrę savo kūrybos tomus Raseinių, Kėdainių, Jonavos, Prienų, Birštono, Kaišiadorių ir, svarbiausia, laikinosios sostinės Kauno peizažams, grožiui ir istorijai nupasakoti. daugiau

Viešieji pirkimai: 50 km neasfaltuotų žvyrkelių kasmet arba nacionalinio saugumo klausimas

Lietuva grįžta prie irklinės valties, išmesdama galingą variklį per bortą – tokia situacija susiklostė kelių sektoriuje per pastaruosius metus, kai konkurencija – galingiausias iki šiol žmonijos sukurtas tobulėjimo variklis – ciniškai ir netoliaregiškai išstumiama iš kelių statybos viešųjų pirkimų. Ką dėl to praranda Lietuva? Dešimtis milijonų eurų, nepriklausomumą ir pažangą. O gal ir dar daugiau. Ne veltui Estijos premjeras Taavi Roivas po žinios apie galimą aukščiausio lygio korupcijos skandalą Talino uoste pareiškė, kad tai „ne tik besaikio godumo, bet ir rimto pavojaus šalies saugumui atvejis“. daugiau

Kauno regiono keliai

Kauno apskritis yra Lietuvos viduryje, todėl kelių tinklas čia nuo seno buvo išplėtotas. Dar Vytauto Didžiojo laikais iš Kauno per Zapyškį ėjo traktas į Varšuvą. Plečiantis prekybiniams ryšiams atsirado svarbūs prekybos keliai iš Kauno j Vilnių ir Rygą. Tarpukario kelininkų pasididžiavimas - Žemaičių plentas, sujungęs Kauną ir Klaipėdą, baigtas tiesti ir iškilmingai Prezidento Antano Smetonos atidarytas 1939 m. Prie šio plento statybos, kurią A. Smetona pavadino „vienu didžiausių darbų, atliktu, mūsų nepriklausomo gyvenimo metais", aktyviai prisidėjo Kauno ir Raseinių kelininkai. daugiau