Ministras apie VĮ „Automagistralę“: veikė kaip privati įmonė – tenkino buvusių vadovų užgaidas

„Audito rezultatai yra sukrečiantys. Daugybę metų ši valstybės įmonė buvo tiesiog paversta privačia įmone, kurios vos ne vienintelė paskirtis – tenkinti buvusių vadovų asmenines reikmes ir užgaidas. Tai tipinis sovietinio „priėjimo prie lovio“ pavyzdys. Susisiekimo ministerija savo audito išvadas teiks Specialiųjų tyrimų tarnybai. Taip pat įvertinti įmonei padaryti nuostoliai bei bus kreipiamasi į teisėsaugą dėl nuostolių išieškojimo civiline tvarka“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
VĮ „Automagistralė“ auditas: neskaidrūs sandoriai, atostogos Italijoje, įdarbinti giminės ir paslaugos saviems

Susisiekimo ministerijos iniciatyva atliktas valstybės įmonės „Automagistralė“ vidinis tyrimas atskleidė neracionalios, neekonomiškos ir neefektyvios veiklos atvejus. Viešųjų pirkimų pažeidimai, privačių interesų konfliktai, neteisėtos išmokos, įtarimai dėl galimo įmonės vadovybės asmeninės naudos siekimo – tokie antrosios iš vienuolikos šalies valstybinės reikšmės kelius prižiūrinčių įmonių tyrimo rezultatai. Ministerija taip pat jau yra atlikusi VĮ Utenos regiono keliai auditą.
Kiauliška VĮ „Automagistralės“ taupyklė suskaldyta – darbuotojai atgauna pinigus

Nesumokėto darbo užmokesčio skaičiavimai VĮ „Automagistralės“ darbuotojams buvo slepiami iki pat tol, kol „Sandrauga“ pati pateikė savo apskaičiuotas sumas. Kelių direkcijos sudarytos komisijos darbo užmokesčio dydžiui apskaičiuoti rezultatai tapo kone Molotovo-Ribentropo paktui prilygstančia slapta informacija. Slepiami jie buvo net nuo Darbo inspekcijos. Apgauti darbuotojai pinigus atgaus absoliučiai visi, ieškinius pateikę darbuotojai nuo kelininko iki budėjusio sargo.
VĮ „Automagistralė“ daugiau nei trečdaliui savo darbuotojų skolinga atlyginimą už darbą viršvalandžiais

VĮ „Automagistralė“ daugiau nei trečdaliui savo darbuotojų skolinga atlyginimą už darbą viršvalandžiais, naktimis ir švenčių dienomis. Nors ši valstybės įmonė dirba pelningai, išmokėti darbuotojams pinigus ir toliau delsiama. Šiandien 16 val. Lietuvos automobilių kelių direkcijoje paaiškės: pavyks situaciją išspręsti taikiai ar laukia Darbo ginčų komisijos posėdžiai ir tolesnis kelininkų pinigų siurbimas. VĮ „Automagistralės“ darbuotojų uždirbtų pinigų susigrąžinimas skendi bauginančioje tamsoje.
Kelių caro eros pabaiga: „Automagistralės“ vadovas Vladislovas Molis atleistas iš pareigų

Teisėsaugos akiratyje atsidūręs valstybės valdomos įmonės „Automagistralė“ generalinis direktorius Vladislavas Molis atleistas iš pareigų. Daugiau nei 20 metų įmonei vadovavęs V.Molis atleistas už šiurkščius pažeidimus bei įmonei padarytą žalą, dėl jo veiklos Susisiekimo ministerija kreipsis į Generalinę prokuratūrą. Tai patvirtino susisiekimo ministro patarėja Vytautė Šmaižytė. Pasak jos, V.Molis atleistas nuo trečiadienio, tačiau įsakymas dėl atleidimo įsigalios, kai baigsis jo nedarbingumas.
Kelių caro paslaptys: turtuolė pensininkė, aprūpinti vaikai ir įtariama afera už 100 tūkst. Eurų

Vladislovo Molio pavardę veikiausiai žino didžioji dalis verslininkų, susidūrusių su kelininkystės darbais. Ilgametis valstybės įmonės „Automagistralė“ vadovas, aibės apdovanojimų savininkas, kuriam kelininkystė yra šeimos tradicija. Bet yra ir kitas V.Molio veidas, su kuriuo kviečiame dabar susipažinti. Kelininko sūnus V.Molis „Automagistralei“ vadovavo ilgiau nei du dešimtmečius. Per tą laiką jo bendrovė užgyveno nemažai turto.
Po skandalų atleidžiamas „Automagistralės“ vadovas

Po kilusio skandalo VĮ „Automagistralė“ vadovas Vladislavas Molis buvo įspėtas, kad bus atleistas iš pareigų kaip netekęs pasitikėjimo. Tačiau jis netikėtai susirgo, tad atleidimo procedūra gali užsitęsti. Nedarbingumo lapeliai jau ne kartą trikdė teisines procedūras ir yra nuomonių, kad tuo kartais galimai piktnaudžiaujama. Sutapimas ar ne, tačiau V. Molis nedarbingumo lapelį gavo netrukus, kai gavo įspėjimą dėl atleidimo iš darbo. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovas Egidijus Skrodenis patvirtino, kad gegužės 23 d. V. Moliui buvo įteiktas atleidimo raštas. Kaip numatyta pagal Darbo kodeksą, jis įspėtas, kad bus atleistas po keturių mėnesių. „Tačiau iš karto po to jis susirgo“, – sakė LAKD direktorius. Tad galima teigti, kad atleidimo procedūra užtruks. Kiek, neaišku.
A1 magistralės sankryžos — kokybiškai ir laiku

2016 m. lapkričio 4 d. UAB „Fegda" baigė statyti Moluvėnų ir Žiežmarių sankryžas kelyje Al Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir perdavė šiuos statinius visuomeniniam naudojimui. Darbai, kurių sutartinė vertė siekia 12,5 mln. eurų, buvo atlikti sutartyje su Lietuvos automobilių kelių direkcija numatytu laiku, t. y. per 16 mėnesių. Tikimasi, kad šie statiniai sumažins eismo įvykių skaičių šiame kelyje ir leis įgyvendinti tai, kas numatyta Europos Sąjungos finansuojamame projekte „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014-2020 m. TEN-T keliuose".