Kauniečių kantrybė išseko: prie Lampėdžių tilto tenka stovėti 5 kilometrų ilgio spūstyse

Eglė Girdenytė, Saulius Chadasevičius, 15min.lt
Kauniečių kantrybė išseko: prie Lampėdžių tilto tenka stovėti 5 kilometrų ilgio spūstyse15min
Jau rugsėjo pradžioje Kauno gyventojai skundėsi, kad pradėjus Česlovo Radzinausko (Lampėdžių) tilto remonto darbu pradėjo driektis kilometro ilgo transporto spūstys. Situacija kur kas pablogėjo rugsėjui einant į pabaigą. 15min rašė, jog rugpjūčio 27 d. pradėti tilto remonto darbai sulaukė daug neigiamos reakcijos iš gyventojų. Kauniečiai nuolat klausia: kodėl šie darbai nebuvo atlikti vasarą, kai transporto srautas buvo daug mažesnis?

Jau rugsėjo pradžioje Kauno gyventojai skundėsi, kad pradėjus Česlovo Radzinausko (Lampėdžių) tilto remonto darbu pradėjo driektis kilometro ilgo transporto spūstys. Situacija kur kas pablogėjo rugsėjui einant į pabaigą.

15min rašė, jog rugpjūčio 27 d. pradėti tilto remonto darbai sulaukė daug neigiamos reakcijos iš gyventojų. Kauniečiai nuolat klausia: kodėl šie darbai nebuvo atlikti vasarą, kai transporto srautas buvo daug mažesnis?

Ketvirtadienį į 15 min redakciją kreipėsi dar vienas skaitytojas. Jis teigė, kad šiuo metu situacija tampa nebepakenčiama, mat transporto spūstys ryte ir vakare siekia net 5 kilometrus, jei ne dar daugiau. Pašnekovas piktinosi, kad spūstyje kartais tenka praleisti net 2 valandas, taip pat svarstydamas, kaip pro tokią spūstį turėtų prasibrauti greitosios medicinos pagalbos, ar kiti specialiųjų tarnybų automobiliai.

Skaitytojas aiškino, kad bandydamas spūstį aplenkti, važiuoja per miestą, tačiau kelionė taip pat trunka beveik valandą.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Saulius Jansonas, jau anksčiau teigė, kad minėtieji rekonstrukcijos darbai bus baigti iki rugsėjo galo, tačiau dabar, paklaustas apie darbų pabaigą, S.Jansonas aiškino, kad yra vykdomas antras darbų etapas, o rekonstrukcijos pabaiga visą laiką buvo numatyta spalio pradžioje. Anot S.Jansono, tilto remonto darbai vyksta pagal planą.

„Iki popiežiaus atvykimo buvo planuojama sutvarkyti vieną kelio juostą. Kelininkai šį etapą baigė net šiek tiek anksčiau, atidarydami abi eismo juostas. O nuo rugsėjo 26 dienos jie pradėjo antros juostos rekonstrukciją“, – teigė S.Jansonas, pridūręs, kad antrojo darbų etapo pabaiga numatoma ne konkrečią dieną, o „spalio pradžioje“

LAKD atstovas kartojo, kad darbų paspartinti neįmanoma dėl jų specifikos ir technologinio proceso sudėtingumo.

15min pašnekovas neslėpė, kad nepasitenkinimo ir klausimų iš eismo dalyvių apie šio projekto keliamus nepatogumus Direkcija ir kitos institucijos sulaukia nuolat.

„Kiek žinau, policija su savivaldybe sprendė, kaip geriau viską padaryti šiomis sąlygomis, bet nieko sugalvoti nepavyko, nes tiltas turi ribotus išmatavimus. Mes suprantame visuomenės susirūpinimą, bet net ir turėdami geriausius norus, nieko negalime padaryti – tokia specifika. Tiesiog reikia kantrybės, kad kokybiškai tą tiltą sutvarkytų“, – kalbėjo S.Jansonas.