Kauniečiams trūksta kantrybė: spūstyse praleidžia beveik dvi valandas

Kas vyksta Kaune
Kauniečiams trūksta kantrybė: spūstyse praleidžia beveik dvi valandasKas vyksta Kaune
Pirmadienio rytą kauniečiai vėl buvo priversti tūnoti spūstyse, kurias formuoja ant Č. Radzinausko tilto vykdomi darbai. „Kamščiai tęsiasi nemenką atstumą, tačiau prastovėję juose beveik dvi valandas, pastebėjome, jog jokie darbai vakariniame aplinkkelyje, juosta aptvertoje teritorijoje nėra vykdomi“, – praneša vairuotojai. Pasidomėti susiklosčiusia situacija, važiuojant kryptimi nuo Akademijos miestelio ant tilto link Lampėdžių, portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistai susisiekė Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Pirmadienio rytą kauniečiai vėl buvo priversti tūnoti spūstyse, kurias formuoja ant Č. Radzinausko tilto vykdomi darbai.

„Kamščiai tęsiasi nemenką atstumą, tačiau prastovėję juose beveik dvi valandas, pastebėjome, jog jokie darbai vakariniame aplinkkelyje, juosta aptvertoje teritorijoje nėra vykdomi“, – praneša vairuotojai.

Pasidomėti susiklosčiusia situacija, važiuojant kryptimi nuo Akademijos miestelio ant tilto link Lampėdžių, portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistai susisiekė Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Pasak Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus patarėjo Sauliaus Jansono, praėjusią savaitę buvo aptartos galimybės, leisiančios kiek įmanoma operatyviau atlikti numatytus darbus. Sutarta, kad iki rugsėjo 21, 22 d. rangovas planuoja pilnai baigti remontuoti vieną tilto eismo juostą.

„Šiuo metu atliekamos rekonstrukcijos pobūdis yra gan specifiškas – tai tilto deformacinių siūlių remontas. Atliekant tokius darbus, eismo per remontuojamą vietą leisti negalima, kol visiškai nebus baigti darbai, kadangi yra išpjaunamos gilios ertmės, kuriose yra keičiami tilto konstrukcijos elementai“, – komentavo jis.

Lietuvos kelių direkcijos atstovo teigimu, dėl šios priežasties yra uždaroma po vieną eismo juostą: atliekami darbai vienoje pusėje, po to tą juostą atidarius yra uždaroma kita juosta ir ten toliau vykdomi darbai.

„Nedirbant juostos atidaryti taip pat negalima, nes, kaip buvo minėta, technologiškai yra išardomos deformacinės siūlės, jos sutvarkomos ir įrengiamos naujai. Darbas atliekamas kruopščiai ir nuosekliai, todėl paspartinti remonto labiau, šiuo atveju, nėra galimybės. Kadangi veiksmas vyksta uždaroje atkarpoje – ant tilto, darbo zonoje neįmanoma sutelkti ir daugiau mechanizmų, nes tai keltų pavojų kita eismo juosta važiuojančiam transportui“, – aiškino S. Jansonas.

Šių darbų rangovas yra bendrovė „Tiltuva“. Jie, anot pašnekovo, yra įsipareigoję darbus atlikti pagal numatytus terminus, todėl darbų eigą planuoja patys.

Rangovo atstovas patikslino, kad įprastai dirbama nuo 8.30 iki 17–18 val.

„Kaip minėjau, kadangi eismo juosta nėra plati, o ir pats darbas technologiškai specifiškas, vienu metu darbo vietoje būna daugiausiai 4 darbuotojai, kurie vėliau keičiasi. Norime pabrėžti, kad Kelių direkcija negali daryti įtakos darbo dienos trukmei tiek sutartinių įsipareigojimų požiūriu, tiek darbo kodekso atžvilgiu“, – paaiškino Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus patarėjas.

Pasak pašnekovo, popiežiaus vizito į Kauną dieną naujai suremontuota juosta bus atidaryta, o senoji kol kas bus neuždaroma, tad eismas kelias dienas galės vykti abiem kryptimis.

Nuo rugsėjo 24 darbai bus atnaujinami ir tęsiami kitoje tilto eismo juostoje. Darbai turėtų būti baigti spalio pirmoje pusėje, informuoja S. Jansonas.