Dabar viskas aišku: kaip veikia sektoriniai greičio matuokliai ir kodėl jie turi po dvi kameras bei du laikrodžius?

15min.lt
Dabar viskas aišku: kaip veikia sektoriniai greičio matuokliai ir kodėl jie turi po dvi kameras bei du laikrodžius?FIMA
Pirmuosius sektorinius greičio matuoklius Baltijos šalyse įrengusi įmonė „Fima“ nusprendė 15min skaitytojams paaiškinti visas technines detales – kad neliktų neaiškumų. Pasižiūrėkite paaiškinamąjį filmą. Tuomet sužinosite gerokai daugiau, nei vien tai, kad tokie matuokliai pradeda veikti 25-iuose Lietuvos kelių ruožuose. Ir kad fotografuoja automobilį įvažiuojant į ruožą bei išvažiuojant iš jo. Pavyzdžiui, kad kiekviena sistema turi po dvi kameras. Viena atpažįsta numerius, o kita fiksuoja bendrą vaizdą.

Pirmuosius sektorinius greičio matuoklius Baltijos šalyse įrengusi įmonė „Fima“ nusprendė 15min skaitytojams paaiškinti visas technines detales – kad neliktų neaiškumų.

Pasižiūrėkite paaiškinamąjį filmą. Tuomet sužinosite gerokai daugiau, nei vien tai, kad tokie matuokliai pradeda veikti 25-iuose Lietuvos kelių ruožuose. Ir kad fotografuoja automobilį įvažiuojant į ruožą bei išvažiuojant iš jo.

Pavyzdžiui, kad kiekviena sistema turi po dvi kameras. Viena atpažįsta numerius, o kita fiksuoja bendrą vaizdą. Be to, dėl papildomo apšvietimo, jos puikiai identifikuoja numerius tamsoje.

Du autonominiai laikrodžiai greičio matavimo sistemai reikalingi tam, kad ji būti itin tiksli – juk pagal nustatytą įvažiavimo į matavimo zoną ir išvažiavimo iš jos laiką apskaičiuojamas vidutinis greitis.

Beje, sektoriniai greičio matuokliai yra apsaugoti nuo vandalizmo.

Aiškinamjame filme puikiai parodyta, kaip sistema ruože, kuriame matuojamas vidutinis greitis, pagal abiejų kamerų (esančių ruožo pradžioje ir pabaigoje) laiką apskaičiuoja vidutinį greitį ir, jei reikia, išrašo pažeidimo protokolą.