Džiugu, kad Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos idėja rinkti geriausius įgyvendintus objektus, projektuotojus, specialistus galiausiai tapo realybe. Renkant geriausius projektus, buvo labai svarbu pažvelgti kaip jie yra įgyvendinti, ir ar jie atitinka šiandieninę visuomenės dvasią, inovatyvumą. Šiek tiek sudėtingiau buvo vertinant technologinius laimėjimus, nes lietuviškų technologijų keliuose nėra gausu, bet jų ir negali būti daug. Pasaulis tapo globalus, todėl nesunku sužinoti kaip elgiamasi su naujovėmis kitose šalyse. Svarbiausia – kaip technologijos yra diegiamos Lietuvoje ir kaip jos pritaikomos mūsų šalies klimato sąlygoms.
Tiesa, kad ir kaip džiaugtumės kelininkų pasiekimais, potencialas nėra išnaudojamas efektyviai. Šiandien kelininkams reikėtų aiškiai žinoti valstybės poziciją ir norus bent jau dešimčiai metų į priekį – koks bus jų darbų poreikis ir apie kokius iššūkius gali eiti kalba. Tokiu atveju galima būtų nuosekliai pasiruošti numatytų ir ambicingų darbų realizavimui, technologijų diegimui, naujovėms realizuoti.