VĮ „Utenos regiono keliai” Ignalinos kelių tarnybos viršininkas
Sukūrus regionines įmones, racionaliau naudojami mechanizmai kelių tarnyboms atliekant kelių priežiūros darbus, tiksliau paskirstomos lėšos, geriau koordinuojami projektavimo darbai. Palyginti su aplinkinių šalių keliais, prieš kai kurias kaimynes mes galime didžiuotis, bet Europos šalių kontekste turėtume stipriau pasitempti. Kadangi nemažai taisymo darbų atliekama magistraliniuose keliuose, jų būklė gerėja. Deja, kasmetinės kelių pavasarinės ir rudeninės apžiūros rodo, kad krašto ir ypač rajoninių kelių techninė būklė prastėja, tad reikėtų skirti daugiau dėmesio šių kelių dangoms atnaujinti, taip pat eismo saugumui gerinti. Manau, kad valstybinių kelių tinklas išvystytas pakankamai gerai. Senstant kelių infrastruktūrai, augant transporto intensyvumui kelių priežiūros poreikis didėja. Keliai tampa trapesni, dangos mažiau elastingos, ir tai kelia nemažą susirūpinimą. Laiku į kelius investuoti pinigai sumažintų problemų ateityje. Manau, kad Lietuvoje veikianti kelių priežiūros sistema yra lanksti, ji pasiteisino; pagal savo kelių kokybę lenkiame kitas Baltijos šalis. Sumažėjo kelių tarnybos valdymo aparatas, tapo lankstesnė mechanizmų, atsarginių dalių, medžiagų ir kito inventoriaus įsigijimo tvarka. Reikėtų populiarinti kelininko inžinieriaus specialybę, siekti pritraukti jaunimo. Būtina ir toliau plėtoti švietėjišką veiklą saugaus eismo tema, diegti pažangias saugaus eismo priemones, taip pat Lietuvos keliams ir jais besinaudojantiems žmonėms palinkėčiau, kad visi Lietuvos keliai būtų prižiūrimi kokybiškai, kad jie būtų saugūs ir naudotojo akiai patrauklūs. Visiems eismo dalyviams linkiu pakantumo vienas kitam ir saugių, malonių kelionių.