BMC
Nepriklausomiems Lietuvos keliams 25-eri
Nepriklausoma Lietuvos valstybė 1918-1934 m. nutiesė 78 km naujų plentų. 1934-1938 m. nutiestas 193 km ilgio Žemaičių plentas (Kaunas-Raseiniai-Rietavas-Gargždai), sujungęs laikinąją sostinę su Lietuvos pajūriu. 1937-1940 m. nutiestas 170 km ilgio Aukštaičių plentas, prasidėjęs nuo Žemaičių plento ties Babtais ir pro Kėdainius, Panevėžį, Pasvalį ėjęs į Biržus. 1970 metais užbaigti pirmosios Lietuvoje automagistralės Vilnius-Kaunas statybos darbai. Joje kiekvienai eismo krypčiai įrengta po 2 juostas, nuo priešpriešinio eismo juostų jos atskirtos veja.
- Antakalnyje vėl įgriuvo šlaitas šalia dviračių tako
- Senuosiuose Trakuose Vytauto Didžiojo gimtinės rezervatas dulkėse
- Tiltas per Vokę ir toliau kenčia vietinių gyventojų savivalę
- Bevardėje gatvėje Lentvaryje, Trakų r. sav., kuriasi investuotojai
- Tiltas per Vokės upę ties Kazbėjais, Vilniaus pakraštyje
- L. Asanavičiūtės gatvės Vilniuje remontas
- Apleista Sausio 13-osios gatvės atšaka Vilniuje
- Antakalnio dviračių tako avarijos likvidavimo darbus atliko UAB “Grinda”
- L. Asanavičiūtės gatvės Vilniuje remontas
- Pėsčiųjų tako įgriuva P. Vileišio gatvėje Vilniuje
- Architektų gatvės Vilniuje remontas tęsiasi
- Architektų gatvės Vilniuje remonto darbai
- Helsinkio gatvės viadukas sostinėje
- Žaliojo tilto skulptūrų demontavimas
- Nepriklausomiems Lietuvos keliams 25-eri
- Vairuotojų meistriškumo varžybos Kėdainiuose 2014
- Eismas Minsko plente
Citata:
„...šių dienų valstybė be gerų sauskelių lengvai gali atsilikti nuo kultūrinio ir ekonominio gyvenimo pažangos, gali būti nustumta į užpakalį ir nukonku- ruota kitų valstybių, nes kelias yra gyvenimas, o kas neturi gerų kelių, tas negali turėti gero gyvenimo, t. y. tokio, kokio supranta nūdienis kultūringas žmogus.“
Iš kalbos, pasakytos 1939 m. Žemaičių plento atidarymo proga.